~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 1 augusti 2013

Mannekäng


Det är inte varje dag man har ett barn som får vara mannekäng, minsann.
En ny butik ska öppna i byn.
Lilla Paris.
Ikväll var det smygöppning för VIP-gäster.
Vi fick frågan för någon vecka sen om Emilio ville vara med och visa upp lite kläder.
Han tackade ja, men jag ska ärligt säga att jag inte var säker på att han skulle våga när det väl var dax.
Men hur cool som helst var han när han visade upp sej.
Som tack fick han ett presentkort att handla för.
Gissa om han mycket nöjd köpte starwarströjan på bilden?
Självklart!
Gillar mamman den?
Nej!
Men det är väl bara att gilla läget när ungen själv betalar ;-)


Imorgon är det redan fredag igen och man kan ju undra var denna veckan tagit vägen.
Skönt är det att det hela tiden är somriga temperaturer i alla fall.
Det är bara att fortsätta njuta av nuet.

Kramar Helena 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar