~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 18 augusti 2013

Summering

Just nu går tiden fortare än vanligt.
Jag gillar att planera och inför skolstart är det ju en del att stå i.

En liten mysig fikaträff för mej och lilla lillebror blev det i torsdags.

Och så har vi kalasat så mycket det bara går hela helgen.

Fredagen ägnades åt 13-årsfirande.
Fina kusin Julia bjöd på god fika och smarrig tårta.

I lördags delade vi ut barnen åt lite olika håll och åkte, klädda till indianer, på 30-årsfest med westerntema.
En mycket trevlig kväll med god mat, roligt sällskap och fullt ös!

Dagens firande stod min pappa för.
Han fyllde 70 år tidigare i somras men då var de på semester.
Så vi firade idag istället.
Återigen smarrig mat och trevligt sällskap.

Så summa summarum blir väl att jag i veckan får hårdköra min kolhydratsfattiga kost och börja röra på fläsket igen ;-)
Och så skicka barn till skolor och allt det där.

Alicia ska på sin första skoldag på gymnasiet imorgon.
Nerverna ligger utanpå men det ska säkert gå bra.
Bara första dagen är gjord så.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar