~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 6 augusti 2013

Första dagen på fritids är avklarad!

Och det gick alldeles utmärkt, precis som vi trodde.
Mycket lek och bus.

Ikväll har jag namnmärkt extrakläder och skalkläder och packat i väskor.
Så nu ska de väl vara rustade för allt möjligt där på skolan.

Imorgon ska det ätas middag med fritids.
Spännande värre.
Jag är allt lite nervös eftersom Emilio har en del allergier att hålla rätt på när det gäller mat.
Men det är bara att lita på att pedagogerna har koll på läget.

Resten av dagen har varit så lugn så att mamman höll på att förgås av tristess.
Ja, barnen har såklart bråkat som attan men det gjorde inte mej mindre rastlös.
Så imorgon eftermiddag tror jag minsann jag flyr skeppet ett tag.
Skolstarten närmar sej och Alicia behöver lite påfyllning i garderoben.
Och så blir det nog lite annat att fixa med.
Det brukar bli så.

Är ni redo för skolstart?
Inte jag, än :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar