~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 5 augusti 2013

Plötslig ångest!

Hur hände detta?
När blev Emilio så stor att han ska skolas in på fritids?
FY!
Jag vill ha de små alltid.
Ibland i alla fall ;-)

Sitter här och fyller i schema och sådant och funderar på hur fort det gått.
Och hur mycket ska vi lämna på fritids då?
Väger mellan att strunta i det till att tänka på vad som blir bäst för alla.
Jag tror det här blir bra även om jag ju, som de flesta vet, vill ha barnen hemma jämt.
Det är lite svårt och komplicerat att sätta upp sina arbetstider när arbetet är familjehemmet och aldrig tar slut...
Men vi kör på god magkänsla och litar på att vi kan samarbeta med pedagogerna på ett bra sätt, så blir det nog bra för alla.

Senare i höst ska jag ju börja jobba lite borta med och då kommer allt att se lite annorlunda ut.
Men det tar vi då.

De två spända fritidsbarnen somnade fint och duktigt ikväll.
Undrar om jag gör det?
Spännande detta  ju!

Ni får rapport imorgon :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar