~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 14 augusti 2013

Vad hände här då?

Verkligen totalt stiltje i den här bloggen visst.
Visst har jag haft en del att stå i men några ord borde jag ju kunna knåpa ner emellanåt.

Inskolningen på fritids, förra veckan, gick bra.
Väldigt lätt att lämna men svårt att hämta de där busfröna.
Det får man väl se som positivt.

Helgen smet iväg snabbt, som vanligt.
Jobbhelg för mannen, men ändå trevlig grillkväll med vänner på lördagen.

Nu är vi i veckan som är den sista på sommarlovet.
De äldre barnen i familjen förbereder sej för att börja sjuan och första ring på gymnasiet.
Det mesta är nog klart nu.
Men för vissa ligger nerverna utanpå.
Spännande detta!

Anjelin och Emilio har varit kl 9-15 på fritids igår och idag  och vi andra har haft rena glidarlivet här under tiden. ;-)
Både igår och idag har jag umgåtts med min fina mamma, som är den bästa!
Idag tog vi en tur till Familia för att shoppa lite.
En del till skolbarnen och någon present.
Hem kom jag med både nya jeans och stövlar.
Vad hände där?
Jag shoppar mycket sällan till mej själv för jag hittar inget kul.
Men idag tog jag nog rekord. :-)

Imorgon fortsätter glidarlivet med färre barn hemma.
Vad ska vi hitta på då, tro?
Det får nog bli att träffa en kär vän, minsann.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar