~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 25 augusti 2013

Ett sagobröllop

JA vilken dag!

Detta galna gäng tog vi med oss och åkte iväg på bröllop.
Faster till barnen och hennes utvalde var det som skulle vigas.



 En något nervös man väntade i kyrkan.
Även om han nästan helt lyckades behålla sin coola utstrålning ;-)



Så skred dessa vackra in....
Bruden var något av det vackraste jag sett.
Hennes dotter och mamma var inte långt därefter.



Suck! så fint...






Väl ute ur kyrkan så det fina paret en aning mer avslappnade ut.




Det var några stolta bröder som gärna visade upp sej med sina fina syster.



Efter lite mingel och fotograferande åkte brudparet iväg i detta lyxiga åk.


Vi bjöds alla på en trevlig fest efteråt.
En dag att minnas både länge och väl.

All lycka till er, Robban och Pernilla!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar