~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 29 augusti 2013

Det rullar på...


Barnen kämpar på med skola i olika varianter.
De är alla glada och nöjda.
Förkylningarna börjar ge med sej hos barnen, men nu börjar pappan snora och frusta.
Ni vet, en förkyld man...
Suck ;-)

Emilio har hunnit ha gympa i skolan för första gången.
Med sej skulle han ha både badbyxor och och handduk, för man ska ju duscha där. :-D
Han nöjde sej dock med bara handduk efter lite förklarande av mamman.

I veckan har det kommit en ny kollektion från favoritmärket Nova star.
Mycket fint, som vanligt!
De snygga jeansen på bilden ovan är därifrån tex.
Han är rätt cool den där killen.

Annars är det en del planerande inför dagis/jobbstart i höst.
En del hjärnkapacitet går också åt till att lära mej vilka dagar det ska med gympakläder, badkläder och gud vet allt till skolan.
Jag undrar ibland hur sjutton jag ska ha tid att jobba.
Men det brukar ju gå bra.

Tur det är ett tag till!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar