~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 4 augusti 2013

Hoppsan!

Veckan är redan slut och nu börjar allvaret så smått.

Vi har haft en mysig helg med mycket lek och skratt.
Och solen skiner på oss fortfarande.
Igår var det den varmaste dagen på mycket länge!
Minst 30 grader.
Emilio den stackaren fick värmeslag.
Helt matt och illamående.
Men det gick över som tur var.

Imorgon väntar läkarbesök för Anjelin.
Hon är ju väldigt kort för sin ålder och jag antar att tillväxtutredning väntar.
Vi får väl se vad det finns för plan imorgon.

Sommaren har varit så härlig och det är så skönt att den fortsätter än.

Har ni haft det bra i sommar, mina vänner?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar