~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 30 augusti 2013

Ebbas fik

Vilken grej alltså!
Idag var vi i Helsingborg.
Dels pga det årliga besöket hos allergiläkaren för Emilio och för att jag skulle köpa mej en present för pengarna jag fick när jag fyllde år.

Efter ett mycket bra läkarbesök landade vi på ett fik i stan.
Alltså Ebbas fik.
Jag kan inte nog berömma detta ställe!
Inte nog med att miljön där är underbar.
50-tal så långt ögat kan nå.
Precis allt har de prickat in.
Helt underbart!

Sen till sortimentet.
Hur mycket gott som helst att välja på.
Både mat och fika fanns.
Och nu till det bästa.
MYCKET tydlig innehållsdeklaration på allt.
Och det allergiska barnet kunde välja mellan en MASSA olika sorters mat och fika.
Han var helt lycklig och jag med!
När jag i kassan, givetvis, berömmer stället får jag rådet att läsa på deras hemsida för mer info.
Jag funderade i mitt stilla sinne på hur mycket mer info som kan finnas?
Jag lovar er, att det verkligen finns ALL info där om maten och stället.

För oss som har allergi i familjen är detta verkligen ett toppenställe!!
Ja för alla andra med, förstås.
Jag kan inte nog berömma folket där.
Vi kommer definitivt att gå dit MÅNGA fler gånger!

Jag ger er länken.
Titta och BESÖK!!
Gynna dessa fina människor.
Ebbas fik

Efter detta underbara köpte jag mej en tok fin cykel i present.
Den får ni se bild på senare när jag fått hem den.

Vilken toppendag tillsammans med men fina mamma och några av barnen.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar