~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 1 juni 2012

Värsta gangsterjakten i min skog?

Ja jösses!
Här bosätter man sej i skogen för att man gillar lugnet.
Och så dyker det upp en skum bil så där bara.
Polisen tillkallades och medan bönderna i skogen väntar på dessa tar de upp jakten på de skumma typerna i bilen.
När poliserna anländer är bilen stoppad och grabbarna fick beröm.:-)
Med hjälp av sökhund hittades diverse stöldgods i skogen.

Värsta hallabaloet i min fina skog miss i nassen asså!

Resten av dagen har jag mest slappat för att på kvällen åka till stationen och se Michaela köpa sej en cider.

Nu återstår bara att se vem som vinner let's dance och sen hitta kudden.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar