~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 4 juni 2012

Emilio 5 år!

Ja mina vänner.
NU visar jag bilder som de flesta av er inte sett.
Den här första är inte så vacker precis och den ser nästan overklig ut.
Men sådär ser jag ut när jag är höggravid.
Galet stor mage till en ganska liten kropp.;-)


För fem år sen kom han.
En lite lillebror till alla tjejerna.
Vi som trodde att vi endast kunde få tjejer.
Inte för de är mindre värda alls, men vi trodde bara att vi kunde göra en sort, liksom.

50 cm lång
3925g tung

Lillebror fick namnet Emilio efter sin änglasyster Emilia.
Vi tänkte att cirkeln slöts med honom.

Och nu är han så här stor.
Fem hela år!

Kalasade gjorde vi ju i helgen.
Så idag har femåringen varit i byn och kört sparkcykel.
Den fick han igår av mormor och morfar och är så stolt över den.
Eftersom det inte går att köra så bra på grusvägen här ute så fick vi transportera oss till byn.:-)


I eftermiddag har det varit lek med kompisar.
En massa lek och fika.
Nu sover en nöjd kille på mammas kudde.
Så sådär värst stor är han inte än.;-)

Tiden går så fort.
Glöm inte, mina vänner:
Fånga dagen!

Kramar Helena

3 kommentarer:

  1. Detta inlägget muntrade upp mig, ni har en superfin familj och det var så fint skrivit med att Emilio slöt cirkeln :) Stora grattiskramar till Emilio!

    SvaraRadera
  2. Ha ha kul du säger ni bara kunde få tjejer .
    Min make säger att pojkar gör man och flickor får man ?? självklart säger han det med skrattet nära .
    Ibland när han är sur på dottern så brukar jag säga vi har fått henne ,så vi ska vara rädda om henne
    trots humör för flera

    /7Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för era kommentarer. :-)

    SvaraRadera