~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 23 juni 2012

Beslutet är taget.


I alla fall nästan.
Jag har kommit så långt att jag ringt och kollat så det finns plats i önskad femårsgrupp på önskat dagis.
OCH beställt hem papper som vi fyllt i.
Nu ska de bara skickas in och vi ska på riktigt fullfölja detta.

Vi blir mer och mer övertygade om att det är rätt beslut att låta Emilio börja på dagis.
Men fortfarande känns det som ett väldigt principfel.
I vår familj är barnen hemma!
INTE på dagis för skojs skull.

Men ,men.
Vad gör man inte för sina barn ibland?

Hur gör ni?
Eller hur hade ni gjort?

Kramar Helena


2 kommentarer:

  1. Tycker det låter bra eftersom systrarna är i skolan och det är inte såå lätt att roa en femåring på heltid då det oftast inte finns så många andra jämnåriga hemma att leka med. Tror han kommer att tycka det är toppen och ni kommer att vänja er;).

    SvaraRadera