~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 14 juni 2012

Skolavslutning

Idag har det varit skolavslutning för Anjelin, Nikita och Alicia.
Michaela har redan haft sommarlov en vecka, hon.


Helt klart är att vi hade den sötaste ungen i kyrkan.
Givetvis var Nikita den finaste ungen i kyrkan när hon var där!
Titta bara så söta de var hela högen.
Sjöng jättefint gjorde de.
Barnen i klass F och 1 är det.


En samlingsbild lyckades jag att få till också.
Våra goa ungar!!


Efter skolavslutningen gjorde vi tacos tillsammans med Karin, Madicken och Lucas.
Firandet avslutades med smarrig tårta.


Nu väntar ett långt sommarlov för alla barnen.
Härligt!!

Ja, jag vet. 
Jag tycker det är härligt nu.
Men om några veckor är jag förmodligen lite less.;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar