~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 30 juni 2012

Äntligen lite sommar!

Idag har det varit så himla skönt väder!!
Och ännu en unge är hämtad.
Nikita alltså.
Anjelin fick jag hämta igårkväll då hon var trött på kollolivet.

Ikväll tog vi en runda med kameran i skogen....






Lille Bulten fick ju också följa med.

Vi har ägnat hela dagen åt mys.
Familjepizza till middag.;-)
Planterat fina blommor i fönsterlådorna har jag också gjort.
NU är det sommar!!

Imorgon kommer äntligen, äntligen Michaela hem och skaran är komplett igen.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar