~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 22 juni 2012

Glad midsommar!!

Dagen började med solsken och humöret på topp.
Smet en snabb tur till coop för att inhandla jordgubbar och senare på förmiddagen drog firandet igång.
Det obligatoriska midsommarfotot på barnen togs i all hast på väg till bilen.
De ser aningen knasiga ut, men det får ni ta.;-)
Nikita fattas för hon är i stugan med mina föräldrar.
Jag gillar inte när inte hela skaran är hemma, men det är väl bara att vänja sej vid att det är så här ibland...


 Trots att regnet hängde i luften fick vi till en fin midsommarstång.
Eller vad tycks?


Regnet droppade envist men vi envisades mer och dukade under träden.
Sill och nypotatis intogs som sej bör.


Efter maten åkte vi till Ingeborrarpsgården för dans runt midsommarstången men då regnade det så mycket att kameran inte fick vara med.

Dagen avslutades med jordgubbar och senare med grillning.
En toppendag med allt som ska finnas med vid ett midsommarfirande.

Nu ska jag invänta att Michaela kommer hem från sitt firande och sen hitta kudden.
Imorgon skickas ju halva familjen åt olika håll och det gillas INTE!
Synd att inte jag får bestämma jämt....

Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar