~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 28 juni 2012

När kattorna är borta dansar mössen på bordet.


Eller?
Alla barnen är idag på vift.
Så föräldrarna i detta hem har dansat på bordet.;-)

Vi lämnar mycket sällan bort våra barn.
Och ännu mer sällan lämnar vi bort alla samtidigt.
Vid närmare eftertanke vet jag inte ens om vi har gjort det någon gång innan.
Igår kväll åkte Anjelin och Nikita på kollo och i morse åkte Emilio till farmor.
De två stora tjejerna är ju redan iväg.
Så huset blev tomt.

Vi har då utnyttjat denna tid till fullo.
Till vår hjälp fick vi ett strålade fint väder.

På förmiddagen åkte vi över tilll Helsingör.
Strosade omkring..
Käkade pölser...
Hade det toppen!

Fick ett infall, åkte tillbaka till Helsingborg och gick på bio mitt på eftermiddagen.
Vi såg Avengers.
En tokbra film som vi redan sett en gång innan, men skulle kunna se många gånger till.

På kvällen åkte vi hem till byn och käkade plankstek.
Mycket mumsigt.
När vi inte trodde att vi kunde bli mättare så köpte vi med oss glass hem.
Bara för att vi kunde.;-)

Fotboll på tvn fick avsluta en helt underbart bra dag.

Nu har jag varit barnledig tillräckligt och tycker att de kan komma hem igen allihop.
Dock får jag väl vänta tills imorgon innan jag iaf får hem två.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar