~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 26 juni 2012

Inget regn!!

Äntligen en dag utan regn.
Dock blåste det så att man trodde peruken skulle flyga iväg.
Någon direkt värme fanns inte heller att erbjuda.
Behöver jag skriva att jag är extremt avundsjuk på Michaela som är i soliga Spanien nu?
Försöker ignorera den stora ångesten som det innebär att ha en unge så långt borta och istället glädjas åt att hon har chansen att vara där.
Svårt!
Hon är där med Musikskolan och verkar ha det toppen!
Alicia har vi skickat iväg på Swedcamp i Åhus. Innebandy för hela slanten i flera dagar gör den damen glad.
Lite mindre ångest för den resan, men den finns där. Absolut!

Här i hemmet har vi mest slappat idag.
Ett besök av goa Julia och Mia har hunnits med.
Även fika med Madicken, Lucas och Karin har vi fixat.

Nu måste det blir lite soligt och varmt så att vi inte bara fyller våra dagar med fika!;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar