~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 29 juni 2012

Åska

Gillas inte!!
Måtte det gå över snabbt!

Gillas gör däremot att hemmet nu innehåller tre barn.
Det artar sej.:-)

Jag hämtade Emilio i förmiddags.
Vid middagstid tog vi oss en tur åt kristianstadhållet för en liten lekträff.
Vi skulle ju ändå hämta Alicia i Åhus på eftermiddagen.
En trött sliten unge fick vi med oss hem. Men också en väldigt glad och nöjd en.

Lagom vid läggdags för mamman ringde de från kollot.
Liten Anjelin ville hem.
När man sovit borta två nätter och haft fullt upp på dagarna och dessutom inte ens fyllt sju år så är man inte så stor när den tredje natten ska påbörjas.
Självklart hämtade jag hem pluttungen.

Imorgon hämtar jag Nikita med och sen är det bara Michaela som ska komma hem med.

Hoppas helgen går snabbt!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar