~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 21 maj 2012

Varmt så enda in i baljan!

Ja idag har vi fått sommar på riktigt!
Det märks att man inte är van vid det här ännu.
Men jag vänjer mej gärna.
Åh så skönt det är!

Jag och Emilio var i Hembygdsparken i Ängelholm på förmiddagen.
Superhärligt!
I eftermiddag har jag varit en sväng hos Karin.
En härlig powerwalk har också hunnits med.

För att visa att jag är tillbaks på riktigt får ni ett par bilder från helgen.
Nelly och Anjelin åkte karusell tillsammans.


Ganska roligt att alla barnen i karusellen tillhör tetantsgänget.:-)


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar