~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 13 maj 2012

Sköna söndag

Inga tider att passa, nästan.
Bara ett barnkalas som Anjelin skulle på.

Inga måsten över huvudtaget.
Underbart!!

Jag har bara plockat lite i hemmet.
Tvättat lite.
Inget betungande och inget att grubbla på.

Men ännu är inte maj månad slut och jag vet att det kommer ny hets.
Jag lyckas hålla mej lugn nu för tiden.
Det är mycket att tänka på och komma ihåg.

Hur tycker ni andra som har barn att det är vid denna tiden på året?
Jag har en hel hög med papper från skolan och aktiviteter på bänken i köket.
Avslutningar hit och insamlingar dit.
Träff här och möte där.
Har alla det så här?
Jag har dock ett fungerande system för allt detta nu men det får inte hända så mycket utanför ramarna.
Konstigt att det är så mycket i maj alltid.

Och så krydda det med en konfirmation och en 18-årsdag så har man ännu mer i huvudet.
Det är roligt samtidigt att ha många järn i elden.

Nu laddar jag iaf för en superbra dag på tisdag!
Det är ju salg, som jag skrev häromdagen.
Bara imorgon kvar nu.
Och då har vi ett möte inbokat, en tid på vårdcentralen och dessutom jobbar jag kväll/natt.
Så tiden lär gå.

Hoppas på finväder i kön också nu.
Håller ni tummarna?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar