~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 29 maj 2012

Sabla ungafä!!

Jag tar sällan till starka ord, men när någon är dum mot mina barn blir jag arg.

Det finns tydligen ingen måtta på barns dumheter.
Och uppenbarligen är vissa lärares skygglappar stora som dassalock.

Nu har iaf skolan visat att de har en rektor med lite krut i.

Dessutom har de världens bästa mamma/mormor som anställd.
Och om jag kan jämföras med en ilsken lejoninna när det gäller mina barn så vet jag inte vad vi ska likna min mamma med.
Hon är den bästa som finns!!

Hoppas nu dagens läxa varar länge.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar