~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 3 maj 2012

En kokt kräfta.

Var ju ute med barnen hela dagen igår.
Det var verkligen superhärligt!
Men hoppsan, vad hände?
Jag som aldrig någonsin bränner mej av solen.
Jag är helt röd.
Inte egentligen så farligt, men för att vara jag så är det helt galet.
Ja ja, jag blir ju brun och fin iaf:-)

Så idag har jag försökt hålla mej i skuggan istället.

En studsmatta har vi satt upp idag.

Ett par familjemedlemmar har skadat sej idag.
Inte så allvarligt men det gör ont.
Tillägger att de här två är superklantar och uppenbarligen går det i arv.;-)
Ronnie lyckades trampa på en bräda med två spik i.
ONT i foten!!
Strax efter välte Alicia med cykeln.
Skrapade ben, armbåge, och hand.
ONT överallt!

Mamman fick åka till Apoteket och inhandla förband och grejor.
Tur att jag är snäll;-)

Nu fick vi ju iaf en fredagskväll tillsammans så där bara.
Jag blev ledig för att vi var många på jobbet och Ronnie kan ju inte gå så han fick sjuka sej.
Så här ska mysas!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar