~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 16 maj 2012

Molo lagersalg i Köpenhamn.

Ja vad ska man skriva?
Det är alltid lika roligt att göra den resan.
Iväg på morgonen.
Över till Danmark.
Hitta rätt i Köpenhamn.
Köa både länge och väl.
Under tiden prata med tjejer man nästan bara träffar i salgtider.
Och sen!
Då öppnas dörrarna och alla rusar som galna och roffar åt sej fina fynd.

Nu får ni se allt fint som jag köpte igår.

Först Emilos




Och så Anjelins




Jackor till båda småttarna, gummistövlar till Emilio och en mössa som inte fått någon ägare än.


Även Nikita fick ju något även om hon inte vill ha så mycket molo längre.


Idag är jag en aning trött.
Jag jobbade ju natten till igår och var inte särskilt utsövd på morgonen.
Utflykten igår tog precis hela dagen.

Så idag tar jag det lugnt bara.:-)

Kramar Helena

1 kommentar: