~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 27 maj 2012

En dag med de bästa!

Idag har jag varit på väla med fyra av fem i ungahögen.
Diverse saker behövde inhandlas så vi drog iväg.
Har haft en väldans bra dag!
Emilio lastade vi i en kundvagn tillsammans med ett nintendo ds.
På detta vis klarade även han en shoppingdag i det stora varuhuset.;-)
Den enda som inte var med var Anjelin.
Hon har rymt till farmor denna helgen, hon.

Så nu är kläder och skor till skolavslutningen fixat.
Även nya fotbollsskor till Alicia är ordnade.
Lite annat grejs fick också hänga med.

Nu drar det ihop sej för en ny skolvecka, men alldeles snart är det sommarlov.

Men först ska denna mamman slänga sej i soffan och kika lite på tv.
Det kan man väl förtjäna efter en väladag och en skön powerwalk?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar