~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 1 maj 2012

Sol, sol, strååålande sol!

Jag bara älskar när solen och värmen dyker upp!
Det har varit ca 20 grader och fint väder i två dagar nu och jag bara njuter.

Igår tillbringade jag förmiddagen i Ängelholm med min kära man och Michaela.
Uträttade en del ärenden och så.
Avslutade den mysiga stunden med kinamat på en bänk i solen nere vid ån.
Kan inte bli så mycket bättre faktiskt!

På eftermiddagen tog jag mej en härlig powerwalk i solskenet.
Det var så skönt så jag gick lite väl fort.
Det resulterar alltid i att jag inte kan gå dagen efter.
Eller ja, gå kan jag men inte motionsgå.
Får ta igen det en annan dag.:-)

Valborgsmässoaftonskvällen tillbringade vi i metropolen Skånes Fagerhult.
Talangtävling och majbål.
Kändes märkligt att bara ha ett barn med sej på en sådan tillställning.
Emilio var det som vi hade med oss.
Anjelin och Alicia firade valborg hemma i soffan, sjuka.
Nikita var med mormor och morfar och Michaela firade på eget håll.
Vi avslutade med lite snack hemma hos Emilia och Henric.
Men efter den långa dagen med en sol som vi inte var vana vid så gäspade vi mest.

Även idag har vi njutit av solen.
Jag har mestadels slappat i en stol hemma på gården.
Så himlans skönt!

Å vet ni vad det bästa är?
De lovar lika fint väder imorgon!
Supernice!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar