~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 4 maj 2012

Ett nytt intresse har väckts.

 Nikita fick för ett tag sen prova att köra fyrhjuling hos en kompis och har sen dess pratat jättemycket om att få göra det igen.
Eftersom hon nu behövdes muntras upp och även behöver ha ett intresse som gör att hon rör sej utomhus lite mer, trots värken, så har det nu hamnat en fyrhjuling på vår gård.
Pappan fick instruera henne.
Mamman är löjligt rädd för allt så jag håller mej mest undan.
Var bara tvungen att fota lite innan jag smet in och gömde mej.




Dessa bilderna är tagna för några dagar sen.
Nu kör hon som bara den, men jobbar på att lära sej koppla och växla.

Tycker ni texten och annat ser knasigt ut i bloggen?
Det är något knas med min webläsare och blogger.
Ska forska i vad problemet är.
Tills vidare får ni ta det som det är.

Idag har det varit lite svalare och inte så mycket sol.
Nästan lite skönt efter de här tokvarma dagarna.
Man är ju inte van än.

Nu ska småttar nattas och sen ska vi kika på hockey.
Måste ju heja på Svea när de möter Norge ju.;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar