~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 28 maj 2012

Hoppas hoppas hoppas!

Idag har Nikita och jag varit hos en ny läkare på en ny avdelning i Lund.
En mycket bra läkare som ingår i ett team av folk som är duktiga inom sitt område.
De ska nu ha ett möte och gå igenom informationen de fått av oss idag.
Det ska funderas ut vilka prover som ska tas och vilka undersökningar som ska göras.
Det ska också ordnas sjukgymnastik och annat som ska vara till hjälp.
Allt med hög prioritet för så här ont ska ingen ha.

Denna mamman är nöjd med dagen och fylld av hopp.
Barnet är helt slut, förmodligen av samma anledning...

Håll tummarna mina vänner!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar