~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 30 juni 2014

Kollo

Idag har jag lämnat Anjelin och Emilio på kollo.
Ganska nära här och de kommer hem på fredag.
De har sett fram emot detta länge och verkligen längtat.
Det har faktiskt jag också gjort.
Erkänner :-)
Ändå sitter jag här nu och vill hämta hem de genast.
De är ju små...
Och de bör vara här med mej!!

Får ta mej samman och låta det vara.
Och nöja mej med de två tonåringarna jag har här i soffan.
Bra nog!

Vårt internet ligger fortfarande nere pga åskan i torsdags.
Som det har åskat!
I lördags pallade jag inte vara den kloka lugna mamman i åskan utan stoppade alla barn i bilen och körde omkring tills ovädret var över.
Känns bättre så ibland.

Idag har vi i alla fall sluppit både åska och regn.
Skönt!!

Håll nu tummarna att telegubbarna gör sitt jobb här imorgon!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar