~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 16 juni 2014

Trött på byråkrati och människor som tror sej veta.

Som vanligt när jag är upprörd kan jag inte dela med mej.
För jag tänker inte trampa folk på tårna och inte dela med mej av saker som kan skada andra.
Och allt sådant...
Men tröttsamt är det allt när personer tror sej veta hur saker går till fast att de inte har en enda liten aning.

En annan dag ska jag dela med mej av detta.
Men inte idag!

Denna dagen har varit arbetsam för huvudet, viktig ändå och förbaskat trevlig stundtals.
Jag har plockat måååånga vuxenpoäng, haft supertrevligt besök och faktiskt också hunnit jobba.
Det blir nog bra detta.

Imorgon ska jag göra som min kära man.
Inte tänka så mycket.
Det finns ingen med skönare inställning till livet.
"Om man tänker för mycket så får man ont i huvudet. Därför låter jag bli att tänka."
Ibland retar det där mej till vansinne, men det hjälper mej att slappna av också emellanåt.

Tur vi är så olika så att vi passar perfekt ihop.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar