~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 14 juni 2014

En solig söndag


Sval i början men varm och skön senare.
Jag, Emilio och lillebror tillbringade halva dagen i Eket.
Fotbollsklubben hade lite jippo.
Alla lagen skulle fotas och så lite spexmatcher på det.
Trevligt.
Resten av familjen firade lille kusin Milion på ettårsdagen.
Säkert minst lika trevligt, det.
Eftersom det inte går att klona sej så får det bli sådana uppdelningar ibland.

När alla kommit hem roade sej barnen i solen ute tills det var dags att mysa ner oss i soffan med lite godis.
Det är ju lördag.

Nu sussar alla sött och mamman ska hitta kudden.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar