~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 13 juni 2014

Tappat sugen, som ni märkt.

Instagram är en del av boven i dramat för där hamnar mina spontana rapporter på vad som händer i livet.
Men än är jag inte redo att ge upp den här bloggen.
Tar nya tag!

Sen jag var här sist har, så klart, livet gått i 190 som vanligt.

Den 4 juni var det skolavslutning för Alicia.
Som för övrigt troligen blir lite sur på den här bilden.
Men vill ju visa er hur fin unge jag har!
Första året på gymnasiet är avklarat och valet av skola och inriktning verkar klockren.


Den 4 juni är också Emilios födelsedag.
7 år!
Den stora fina killen önskade tårta, som han älskar.
SÅ det fick han så klart.
Mjölkfri sådan.
Trodde jag...
Non stop har alltid varit mjölkfria, men någon gång på vägen har de börjat stoppa i mjölk och alltså "förgiftade" jag min egen unge.
Taskigt. :-(
Men nu vet vi det och gör inte om det.
Man ska visst behöva läsa på varje förpackning varje gång..

Emilio var iaf nöjd med sin dag och sitt firande ett par dagar senare.


Denna veckan har vi laddat för skolavslutning.
Flätor hör ju till när man ska vara fin, så Emilio är redo!

Idag var det den stora dagen!
Sista skoldagen för detta läsåret.
Nu har de slutat förskoleklass, tvåan och sjuan.
Välmatchade, dagen till ära ;-)
Ja jag vet, jag ÄR nördig.
Men åh så roligt det är!
Klänningar, leggings och skjortor är från pomp de lux.
Har ni missat det märket så är det dax att vakna nu ;-)
Mycket fint och prisvärt. 


Så nu har vi varit i skolan och kyrkan.
Ätit jordgubbstårta med familjen Gustavsson/Andersson och Julia.
Tittat på studenterna och paradorkestern.
Ätit tacos.
Allt enligt tradition och barnens önskemål.



Att Julia är en favorit syns lång väg.
Tur vi får låna henne då och då.

Kramar Helena




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar