~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 17 juni 2014

En härlig sommardag!


En av våra favoritplatser på sommaren är denna.
Så fint!
En bra badplats med trevligt folk.
Ibland tycker jag det är synd att den blivit så populär men det är ju roligt för de flitiga människorna som håller i den.
Badplatsen vid Bälingesjön pratar jag om.


De här fick jag till sällskap vid min filt...



Ord är överflödiga.





Så mu är det officiellt sommar!
Vi har ätit vattenmelon och vissa av oss har badat. :-)

Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Ska dit me mina underbara söner i helgen. // mikklo

    SvaraRadera