~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 26 juni 2014

Sabla åska!

I ett par dagar har detta obehagliga fenomen envisats med att dyka upp då och då.
Jag gillar det inte!!
Får väl ändå ge mej själv lite beröm.
Ångesten när det mullrar håller sej ganska bra i ordning och jag fixar det ok.
Men när det blixtrar ut ur grejorna här då är det baske mej inte kul ett dugg!!
Smällen kom utan förvarning.
Jag är mycket tacksam för jordfelsbrytaren som räddade allt eldrivet i det här hemmet.
Dock gick allt telefonkopplat åt hädan.
Trådlös telefon, modem och router...

Men detta gjorde att jag och barnen fick oss en tur till väla och införskaffa nytt.
Och väla är ju aldrig fel ;-)

Nu hoppas jag att vi slipper mer åska på länge!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar