~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 4 juli 2014

Slut på kollot och lugnet.

Idag fick jag äntligen hämta hem Anjelin och Emilio.
Ärligt talat var det skönt när de åkte.
I några timmar...
Sen började jag längta och det har jag gjort i mååååånga dagar.
Hem fick jag två skitiga men nöjda barn som haft det toppenbra!
Trötta till tusen men nöjda.

I veckan har jag, Nikita och lilla lillebror haft det stora lugnet.
Annorlunda måste jag säga.
I onsdags åkte vi en sväng till Helsingör och Helsingborg.
Så himla mysigt!
Röd pölse intogs som sej bör.
Annars har vi mest bara tagit dagen som den kommer.
Sommarlov är minsann inte helt fel.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar