~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 23 juli 2014

Snaaaart är det semester!

Åh vad jag längtar!
Ännu jobbigare är det när Ronnie redan har semester sen förra veckan.
Jag är minsann rätt så avis.

Men jag jobbar ju inte så ofta så, så farligt är det inte.
Igår var vi tex på stranden i Ängelholm hela dagen.
Helt underbart!
Barnen är ganska ovana vid stranden eftersom jag är rejält rädd för vatten.
Alltså utsätter jag mej inte att vara vid vattnet med barnen.
Men nu är de ju lite större och jätteduktiga.
Så det gör vi om!

Idag har jag jobbat så den här dagen försvann bara.
Varmt och skönt är det fortfarande i alla fall så jag får njuta av det fina vädret imorgon i stället.

Och så funkar min fina bil igen.
Så idag har jag kört omkring igen med ett fånigt leende på läpparna.
Hur bra kan man ha det?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar