~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 6 juli 2014

Äntligen värme!

Och alla barn hemma, som ska vara hemma.
Plus en bonus. 
Kusin Julia. :-)

De stora tjejerna åkte till Bälinge för att bada.
Vi höll oss hemma på gräsmattan.
Och en tur i skogen. 



Den här årstiden är alltid lika fantastisk!
Alla fina blommor och räliga kryp.

Och så allt ätbart...



Barnen fyndade röda och fina smultron och blåbär i massor.
Mums!





En toppendag, helt enkelt.

Det hade jag igår med.
Födelsedag med tårta, presenter och goa gäster.


Det kan inte bli så mycket bättre egentligen.
Det enda som vore ännu bättre vore om vi hade semester.
Men den kommer ju snart. :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar