~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 19 juli 2014

Ibland slår drömmar in och blir verklighet.


För ca 21 år sen körde jag för första gången en bil av märket Checker.
Jag blev kär direkt!
Sen genom åren har jag kört många amerikanska bilar.
Både fina och mindre fina, men alla lika charmiga.
Men mitt hjärta har alltid tillhört Checkerbilarna.

När jag fyllde år denna gången fick jag min önskebil.
Jag tror knappt att det är sant.
Den var inte gul och fin som de flesta är, men dög ändå.
Men med Ronnies och goda vänners hjälp ser den nu ut som en bil som tillhör mej.
Heeelt perfekt!!

Fortfarande inte originalgul och taxiskyltad, men den är ändå perfekt.

Det här är alltså projektet i mitt hjärta.
Nu ska vi mullra omkring, hela familjen, resten av sommaren.

Kramar Helena

2 kommentarer:

  1. Som de ser ut nu så kqan du ju sprida mut att de blir rund av i år oxå. samling i edenberga halv tre för vidare färd som vanligt
    Har själv ingen facebook så de vore snällt om du kunde sprida detta

    //jeanette

    SvaraRadera
  2. Hej Helena ja har ingen facebook så de vore snällt om du kunda sprida ut att de blir en hisulta runda i år som vanligt.
    samling i edenberga som vanligt för vidare färd

    tack på för hand Nettan

    SvaraRadera