~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 27 juli 2014

Hishultarundan 2014


Vi lastade in barnen, fikan och det glada humöret.
Tankade finaste bilen och drog iväg.

12 timmars bilkörning, babblande med gamla och nya vänner.
Kan det bli bättre?

Sol nästan hela dagen.
Måååånga amerikanska bilar.

Kort sagt, perfekt!

Ännu en dröm är uppfylld.
Att köra rundan i egen bil, med barnen.
Så himla härligt!

De skötte sej exemplariskt.

Och jag njöt.

NU har jag påbörjat min semester.
Det blir stughäng i några dagar med bästa familjen.
Sen ska vi bara vara.
Eller egentlige ska vi bygga lite och greja med huset, men jag väljer att ignorera det så länge.
Hoppas ni har det lika bra som jag!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar