~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 3 augusti 2014

Årets stugsemester är avklarad!

Och den kan sammanfattas med sol, bad, shopping och trevligt sällskap. :-)

Bilder togs det inte så många men några få kommer inom kort.

Nu har vi två veckors semester till och det finns mycket som ska hinnas med under den tiden.
Men vi försöker nog ändå ta det lilla lugna och hinna med både måsten, som att bygga lite på huset, och trevligheter.

Idag har jag kört en runda med Checkern.
Jisses att man kan sakna en bil...
I den 30-gradiga värmen har vi också installerat stereo och högtalare så nu kan man njuta av rock´n´roll i heeela huvudet.
SÅ härligt!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar