~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 22 augusti 2014

Ytterligare en vecka...


Ja de första skolveckan har gått.
Och den första jobbveckan efter semestern också.
Bygget har nästan helt stannat av.
Det tar tid att jobba och passa barns tider upptäckte vi ;-)

Lite målning har dock hunnits med.
Jag tycker det blir förbaskat snyggt!!
Äntligen börjar vårt hem se ut som ett helt hus.

Nu har vi alla fall en tuff Emilio i ettan.
Ny fröken och nytt klassrum.
Mallig som sjutton är han med sin nya fina läsebok.

Och så Anjelin i trean.
Ny klass, nytt klassrum och ny fröken.
Toppen tycker hon med.

Nikita har börjat i åttan och Alicia i andra året på gymnasiet.
De verkar båda tycka att det är kul att komma tillbaka efter lovet.

Lilla lillebror är lycklig som efter fyra veckors ledighet har fått leka på dagis igen.

Och så har vi en mamma och en pappa som tycker det är tokskönt med lov men jobb, skola och rutiner är inte helt fel det heller.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar