~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 10 augusti 2014

Sista veckan....

Imorgon börjar en ny vecka.
Det är den sista veckan på sommarlovet och semestern.
Lite vemodigt men också skönt.
Sommarlov är underbart men sen är det alltid skönt att komma tillbaka till rutinerna.

Vi har ägnat helgen åt att lasta hem mängder av byggmaterial.
Här ska det byggas!
Vi ska fixa ett rum till och möblera om på oss lite.
Tror det blir toppenbra!

Angående mitt förra inlägg så vill jag klargöra en liten detalj.
Att följa sitt hjärta är viktigt.
Att leva medan man kan är också mycket viktigt.
Det är dock inte ett enda dugg viktigt att vara en outsider.
Det får man visst på köpet.
För om man jobbar på att bli en outsider och inte följer sitt hjärta utan något man tror är coolt eller något sådant.
Då blir man en wannabe.
Och det vill man inte vara.

You don´t wanna be a wannabe om man nu ska prata som kidsen igen.;-)

Så ta vara på er mina vänner!
Gör gärna som vi gjorde ikväll.
Kolla på The fast and the furious 5.
Massa fint i den filmen.

Och så *vink vink* till dej min vän Mia i långtbortlandet.
Hoppas vi ses nästa sommar.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar