~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 21 juli 2014

Hej Nettan!

Det är alltid roligt med kommentarer i bloggen även om de är väldigt sällsynt här.

Nettan ber mej sprida att den härliga Hishultarundan går av stapeln på lördag.
Samling i Edenberga som vanligt.

SÅ sprid detta roliga!!

Jag längtar!
Rundan i egen bil för första gången.
Om den nu tänker fungera.
En envis startmotor satte käppar i hjulen för mej idag.
Bilen vägrade starta på 45 minuter...
Lagning pågår.

Och dej, Nettan, blir jag ju nyfiken på.
Har jag koll på vem du är eller är jag bara förvirrad?
Mejla mej gärna på ronnie_helena@hotmail.com om du vill :-)

Hoppas vi blir många på lördag och att det blir en härlig dag.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar