~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 15 juli 2014

Njuter av sommarlovet!

Har knappt använt datorn och det märks ju här :-)

Fick äran att vara med på ett SÅ fint bröllop i lördags.
Den stora och ärofyllda uppgiften som bröllopsfotograf fick jag också.
Jag är nöjd.
Hoppas brudparet också är det.
Än har de inte fått se bilderna. ;-)

Annars pågår ett projekt som gör mej varm i hela själen.
Men det håller jag hemligt ett tag till.

Hoppas ni har en lika bra sommar som jag!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar