~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 28 april 2013

Helgsammanfattning

Den här helgen har gått i 190 och jag har inte ens startat datorn.
I fredags var jag på viktig utflykt hela eftermiddagen.
Direkt när vi kom hem var det dax för loppisförberedelser i församlingshemmet.
Vi är ju några tjejer som anordnar barnloppis varje vår och höst här och den här helgen var det dax igen.
Landade i soffan strax efter 22, ganska sliten faktiskt.

I lördags var det upp i ottan för att släppa in säljarna på loppisen.
Kl 10 slog vi upp dörrarna.
Rätt så mycket folk kom och besökte oss och lite slantar fick jag med mej hem.
Resten av dagen gick åt att slappa, minsann.
Eller egentligen mest att vara med barnen som inte är vana vid att jag är borta så mycket.

Idag har jag tagit straffet för att jag inte ätit ordentligt, tänkt för mycket och sovit för lite.
Ont i magen med alla tillbehör, sas.

Laddar nu för en intensiv vecka, men ska försöka hålla magen i schack samtidigt.
Önska mej lycka till.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar