~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 19 april 2013

Vem tog värmen?

Ja var tog den där härligt våriga värmen vägen?
Inte stannade den här iaf.
Jag saknar den!!
Idag har det blåst halv storm.

Därmed fylldes dagen av allt annat än utevistelse.
Storhandling har utförts så nu är kyl och frys fullt igen.
Taxiverksamhet har ordnats.
Och lilla Anjelin har rockat loss på disco minsann.
*viskar* och dansat tryckare ;-)
När blev hon så där stor?

Nu laddar vi för DM imorgon.
Tiiiiidigt blir det avfärd.
Hoppas på vinst så håll era tummar!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar