~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 26 april 2013

Den coola killen


Ni vet han som snart fyller sex år och ska börja i skolan.
Ja jösses när blev han så stor?

Ännu en dag är slut och jag borde verkligen sova.
Men det är ju nu, mitt i natten som jag kan göra vad jag vill.

Jag och liten kille har träffat Karin och lilla O idag.
Alltid lika mysigt.
Utvecklingssamtal men Anjelin har också hunnits med.
Den damen har en vilja av stål men är iaf duktig på själva skolarbetet.

Imorgon väntar en fullproppad dag så det är väl bara att hitta kudden nu.

Ha det bra mina vänner.
Kramar Helena 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar