~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 12 april 2013

Ändrade planer

Tidigare idag åkte Anjelin till mormor och Emilio till farmor.
Alltså en helg med betydligt färre barn hemma väntade oss.
Men vid läggdags ångrade Emilio sej och fick hemlängtan.
Och givetvis fick han komma hem för det där jag helst vill att våra barn ska vara.

Helgen är påbörjad och det är alltid skönt!
Vad som är himla bra är också att vi inte har något planerat denna helgen.
Perfekt!
Jag tror vi ska grilla lite i alla fall.
Så det får se till att bli bra väder!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar