~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 1 april 2013

Lov är härligt

Men vardag är inte dumt det heller.
Jag vet att jag tänker så här varje gång, men det är ju så det är.
Vanemänniskor som vi är så funkar allt bäst med rutiner.

Imorgon ska alla iväg till skola och dagis.
Jag hoppas på solsken så att det kan bli en långpromenad med vagnen.

Nu har jag betalt de tråkiga räkningarna och kudden väntar.
Eftersom vissa av barnen turades om att hålla mej vaken förra natten så längtar jag massor!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar