~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 5 april 2013

Livet rusar

Och det i en sanslös hastighet.
Jobb/skola/dagis för de flesta.
Vi andra fyller dagarna med det vi har lust till och några måsten.
Denna veckan hade jag tänkt hälsa på en liten Maja och hennes söta syster Moa.
Och deras goa mamma, så klart.
Men en förkylning hos lillkillen kom emellan, tyvärr.
Hoppas vi får till en träff när den där förkylningen försvunnit.
Den har nu bytt kropp och landat i min.
Gillas inte!!
Jag har iaf hunnit njuta av det fina vädret varje dag!
Har också fått hem nya, fina tallrikar och glas.
Lovar er bild på det senare.

Idag tog jag och småkillarna oss en sväng på väla tillsammans med Mathilda och hennes barn.
Mysigt!

Imorgon väntar DM i innebandy för tjejerna i f16.
Håll tummarna tack!!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar