~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 21 april 2013

DM är över för denna gång.


Hela lördagen gick åt till gruppspel.
Spännande som vanligt.
Inför sista matchen var fortfarande inget klart.
Eller jo, att Röke vann gruppen var klart.
Men inte vilket lag som kom tvåa.
Åby behövde ta poäng iaf för att gå vidare.

På bilden ovan ser ni matchens avgörande spelare.
Inte mindre än två frislag i krysset.
Lika snopen som lycklig avgjorde hon alltså matchen som slutade 2-2 och därmed gick Åby till slutspel.
Väl där idag, fick de möta LUGI som är förbaskat duktiga.
Så där tog det stopp för tjejerna idag.

Efter att ha tillbringat hela lördagen i idrottshallen så valde jag att stanna hemma idag.
Skönt med en lugn dag hemma, tänkte jag.
Men jag tror minsann att det hade varit lugnare att köra till Staffanstorp och titta på innebandy.
Attan så galna de där barnen är ibland.

Tur de är söta när de sover ;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar